Najczęściej zadawane pytania
- Home
- Najczęściej zadawane pytania
Rezerwacji samochodu można dokonać przez panel rezerwacyjny, telefonicznie, mailowo lub kontaktując się z nami poprzez Facebook’a lub Instagrama.
Do wynajęcia potrzebne jest ważne prawo jazdy, dowód osobisty lub inny aktualny dokument identyfikacyjny.
Minimalne wyprzedzenie wynosi około 1.5h, jednak w przypadku chęci zarezerwowania auta “na już” w godzinach 19:00 – 08:00 zalecamy potwierdzenie takiej rezerwacji drogą telefoniczną. Złożenie rezerwacji przez system rezerwacji online nadaje jej status “do potwierdzenia” i jeśli żaden z naszych pracowników jej nie zobaczy to wynajem się nie odbędzie.
Tak, podstawiamy auta pod dowolny adres. Na terenie Gorlic podstawienie oraz zwrot samochodu odbywają się bez dodatkowych kosztów, natomiast wyjeżdżając poza Gorlice koszt podstawienia/zwrotu wyliczany jest według stawki za kilometr. Stawka z kolei różni się w zależności od modelu samochodu i waha się między 2 zł a 6 zł netto / km.
Podczas wynajmu można pokonać dowolną ilość kilometrów. Za kilometry powyżej określonego w umowie limitu przewidziana jest opłata dodatkowa. Limit kilometrów jest podany indywidualnie do każdego auta w zakładce “samochody”.
Nie, ceny podane na naszej stronie to kwoty brutto, zawierają już podatek.
Oferujemy możliwość wynajmu w wariancie z kaucją jak i bez kaucji. Obecność kaucji wpływa jedynie na cenę wynajmu. Co ważne, kwota kaucji nie jest jednoznaczna z wysokością udziału własnego. Kaucja nie jest wymagana przy wynajmie, ale zastrzegamy sobie możliwość wymagania jej w szczególnych przypadkach.
Aktualnie nie posiadamy umów z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Taki wynajem jest możliwy tylko przy założeniu, że klient samodzielnie pokrywa koszta najmu i we własnym zakresie zwraca się do ubezpieczyciela o ich zwrot.
Nie akceptujemy wykorzystywania naszych samochodów do jazdy po torze, udziału w testach oraz wyścigach.
Nie ma ograniczeń co do godziny odbioru/zwrotu auta.